Про себе

















А Н К Е Т А


1.        Прізвище, ім’я, по батькові
       Сидорчук Наталія Миколаївна
2.        Дата і місце народження
      29.07.1965р.с. Голубне Березнівський р-н. Рівненська обл.
3.        Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон
      34632, вул. Івана Франка, 32 с. Голубне Березнівський р-н. Рівненська обл. Тел. дом.           3-36-39, м/т. 0686273693
4.  Навчальні заклади, які закінчила, у якому році, спеціаліст за дипломом: 
Івано - Франківський педінститут ім. В.Стефаника – 1990 рік : методист виховної роботи, вчитель етики та психології; Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету – 2006 рік :  викладач історії, викладач англійської мови.
5.        Місце роботи (повна назва, адреса, телефон):
       Голубнівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів 34632, с. Голубне Березнівський               р-н. Рівненська обл. Тел. 33-36-32
6.        Cтаж роботи:
·         загальний – 32 роки
·         педагогічний – 30 років
7.        Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії
8.    Званнявчитель методист
9. Державні нагороди, відзнакинагороджена грамотами,  нагрудним знаком «Відмінник освіти»
10.    Класи в яких викладаю – 5 – 11 класи
11. Проблема над якою працюю: Розвиток творчих здібностей, національної самосвідомості учнів через краєзнаво-пошукову роботу з історії та музейні уроки
   12Інноваційні форми і методи роботи які використовує вчитель у навчально-                 виховному процесі: нестандартні форми роботи:уроки-подорожі, брейн-ринги,диспути, прес-конференції,ігри, музейні та науково-дослідницькі уроки; інтерактивні прийоми навчання: припущення, обмін проблемами; інтерактивні методи навчання:дискусії, займи позицію, ігрове навчання, рольові ігри, мозковий штурм
      13.  Педагогічне кредо: Сам урок - творення добра Божими словами, що йдуть від щирого вчительського серця.  А скупа душа учня буде вічно творити нетлінні скарби Віри, Надії і Любові.
 14.Навчальна література, якою користуюсь при підготовці до уроків: 
1.Варава О.М. Наш край у 20— 30-х рр. XX ст. Урок-меморіал у народному історико-етнографічному музеї гімназії // Історія та право­знавство.  2007. № 6. — С. 17—19.
2.Гришина Т.В. Освітня технологія як професій­ний пріоритет учителя. — X.: Основа, 2003. – С. 45-49.
   3.Державний стандарт базової і повної загаль­ної середньої освіти // Історія в школах      України. — 2004. - № 2. - С. 3.
      4.Дерхо В. Подорож по се­редньовічному Києву // Історія в школі. — 2007. — № 11—2. — С. 33-46;
       5.Десятов Д. Методичні прийоми роботи з порт­ретом // Історія в школі. — 2014. — № 6. — С. 4—7.
       6.Жерносєк І.П. Науково-методична робота в за­гальноосвітній школі. — К.: ІЗМН, 2013.
       7.Житник Б.О. Методичний порадник: форми і методи навчання. — X.: Основа, 2012.
8.Закон України «Про музеї та музейну справу» // Урядовий кур'єр. — 1995. — 17 серпня. — С. 8.
9. Музеи Украины // http: // prostir. museum / pages / ua / about. -   2014
10. Михайлів Т.В., Туріщева Л.В. та ін. Нестандар­тні форми уроків. — X., 2013. — С. 17.
11. Масол Л. Виховний потенціал мистецтва — джерело освітніх інновацій // Мистецтво та освіта. — 2012. - № 1. - С. 2-5.
12.Новиков О., Коваль Н. Екскурсія по ка­раїмській кенасі. Матеріали до уроку-подорожі. Іс­торія рідного краю // Історія в школах України. — 2012. — № 7. — С. 53—55;
13. Опитування щодо практики викладання гро­мадянської освіти в рамках проекту «Громадянська освіта — Україна» // Вчимося бути громадянами. — 2013. - № 4. - С. 16.
14. Павлютенков Є.М., Крижко В.В. Організація методичної роботи. — X.: Основа, 2012.
15. Пометун О., Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. — К., 2009. — С. 171  -  172.
16. Український музей при навчальному закладі: історія і сучасність // Матеріали обласної науко­во-методичної конференції. — Кіровоград: Вид-во КОІППО ім. Василя Сухомлинського, 2014.
17. Роль музеїв у культурному просторі України й світу: стан, проблеми, перспективи розвитку музейної галузі // Збірник матеріалів загальноукраїнської нау­кової конференції з проблем музеєзнавства. — Вип. 11. — Д.: АРТ-ПРЕС, 2009.
18.Стрельник М. Як би ми жили у Київській Русі (Язичницькі та християнські пам'ятки населення ук­раїнських земель другої половини І тисячоліття— XIII ст. у колекції Національного музею історії Ук­раїни) // Історія в школах України. — 2009. — № 5. — С. 53—55;
19.Матеріали до уроків із використанням елемен­тів музейної педагогіки у 5-11 класах: За матеріалами проекту «Школа і музей: працюємо разом» / За ред. О.Карманова (наук, ред.), А.Цибка (відп. ред.). — Л., 2014.
      15.Педагогічний портрет або моя візитна картка 
Більш як 32 років працюю в Голубнівській ЗОШ І-ІІІ ступенів .
  Як педагог, я залюблена у свій предмет. На моїх уроках панує атмосфера творчості та співробітництва.
   Стараюсь формувати у школярів уміння спілкуватися, мислити, переконувати, відстоювати власну думку, стимулюю їхню активність.
  Я – українка. Переконана у своїй причетності до долі України, шаную традиції українського народу та інших народів світу.
  Я – лідер. Вмію спілкуватися з людьми, виробляти особисту позицію, здатна  творчо мислити, самостійно працювати над розвитком своїх моральних рис, інтелекту, культурного рівня; комунікабельна, тактовна.
  Я – жінка. Несу відповідальність перед собою та суспільством, планую своє  життя, відповідно до мети; ставлюсь до свого здоров’я як до найвищої соціальної цінності, веду здоровий спосіб життя. Зорієнтована на родинні цінності і родинні обов’язки; відповідальна за близьких мені людей; розумію важливість сім’ї.
      Я – і моя душа. Вільна у виборі думки, релігії, способу життя; виявляю милосердя, доброту, здібність до співчуття, терплячість, доброзичливість; умію цінувати прекрасне.  
    Я – оптиміст, наполеглива та відповідальна, ерудована людина, яка своїм прикладом спонукаю учнів до самовдосконалення.
    Мета мого життядосягти щастя, успіху.
      18.Мова викладання: українська
                                                                                                                                                

Немає коментарів:

Дописати коментар