А Н К Е Т А
1.
Прізвище, ім’я, по
батькові
Сидорчук Наталія Миколаївна
2.
Дата і місце
народження
29.07.1965р.с. Голубне Березнівський р-н. Рівненська обл.
3.
Повна домашня
адреса з поштовим індексом, телефон
34632, вул. Івана Франка, 32 с. Голубне Березнівський
р-н. Рівненська обл. Тел. дом. 3-36-39, м/т. 0686273693
4. Навчальні заклади, які закінчила, у якому році, спеціаліст за дипломом:
Івано - Франківський педінститут ім. В.Стефаника – 1990 рік : методист виховної роботи, вчитель етики та психології; Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету – 2006 рік : викладач історії, викладач англійської мови.
Івано - Франківський педінститут ім. В.Стефаника – 1990 рік : методист виховної роботи, вчитель етики та психології; Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету – 2006 рік : викладач історії, викладач англійської мови.
5.
Місце роботи (повна
назва, адреса, телефон):
Голубнівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
34632, с. Голубне Березнівський р-н. Рівненська обл. Тел. 33-36-32
6.
Cтаж роботи:
·
загальний – 32 роки
·
педагогічний – 30 років
7.
Кваліфікаційна
категорія – спеціаліст вищої категорії
8.
Звання
–вчитель методист
9. Державні нагороди,
відзнаки – нагороджена грамотами, нагрудним знаком «Відмінник освіти»
10.
Класи в яких
викладаю – 5 – 11 класи
11. Проблема над якою
працюю: Розвиток творчих здібностей, національної самосвідомості
учнів через краєзнаво-пошукову роботу з історії та музейні уроки
12. Інноваційні форми і методи роботи які використовує
вчитель у навчально- виховному процесі: нестандартні форми роботи:уроки-подорожі,
брейн-ринги,диспути, прес-конференції,ігри, музейні та науково-дослідницькі
уроки; інтерактивні прийоми навчання: припущення, обмін проблемами;
інтерактивні методи навчання:дискусії, займи позицію, ігрове навчання, рольові
ігри, мозковий штурм
13. Педагогічне кредо: Сам урок - творення добра Божими словами, що йдуть від щирого
вчительського серця. А скупа душа учня
буде вічно творити нетлінні скарби Віри, Надії і Любові.
14.Навчальна література, якою користуюсь при підготовці до уроків:
1.Варава О.М. Наш край у
20— 30-х рр. XX ст. Урок-меморіал у народному історико-етнографічному музеї
гімназії // Історія та правознавство.
2007. № 6. — С. 17—19.
2.Гришина Т.В. Освітня технологія як професійний пріоритет учителя. — X.:
Основа, 2003. – С. 45-49.
3.Державний
стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Історія в школах України. — 2004. - № 2. - С. 3.
4.Дерхо
В. Подорож по середньовічному Києву // Історія в школі. — 2007. — № 11—2. — С.
33-46;
5.Десятов
Д. Методичні прийоми роботи з портретом // Історія в школі. — 2014. — № 6. —
С. 4—7.
6.Жерносєк І.П. Науково-методична
робота в загальноосвітній школі. — К.: ІЗМН, 2013.
7.Житник
Б.О. Методичний порадник: форми і методи навчання. — X.: Основа, 2012.
8.Закон
України «Про музеї та музейну справу» // Урядовий кур'єр. — 1995. — 17 серпня.
— С. 8.
9.
Музеи Украины // http: // prostir. museum / pages / ua / about.
- 2014
10.
Михайлів Т.В., Туріщева Л.В. та ін. Нестандартні форми уроків. — X., 2013. —
С. 17.
11. Масол
Л. Виховний потенціал мистецтва — джерело освітніх інновацій // Мистецтво та
освіта. — 2012. - № 1. - С. 2-5.
12.Новиков
О., Коваль Н. Екскурсія по караїмській кенасі. Матеріали до уроку-подорожі. Історія
рідного краю // Історія в школах України. — 2012. — № 7. — С. 53—55;
13.
Опитування щодо практики викладання громадянської освіти в рамках проекту
«Громадянська освіта — Україна» // Вчимося бути громадянами. — 2013. - № 4. -
С. 16.
14.
Павлютенков Є.М., Крижко В.В. Організація методичної роботи. — X.: Основа, 2012.
15.
Пометун О., Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. — К., 2009. — С. 171 - 172.
16.
Український музей при навчальному закладі: історія і сучасність // Матеріали
обласної науково-методичної конференції. — Кіровоград: Вид-во КОІППО ім.
Василя Сухомлинського, 2014.
17.
Роль музеїв у культурному просторі України й світу: стан, проблеми, перспективи
розвитку музейної галузі // Збірник матеріалів загальноукраїнської наукової
конференції з проблем музеєзнавства. — Вип. 11.
— Д.: АРТ-ПРЕС, 2009.
18.Стрельник
М. Як би ми жили у Київській Русі (Язичницькі та християнські пам'ятки
населення українських земель другої половини І тисячоліття— XIII ст. у
колекції Національного музею історії України) // Історія в школах України. —
2009. — № 5. — С. 53—55;
19.Матеріали
до уроків із використанням елементів музейної педагогіки у 5-11 класах: За
матеріалами проекту «Школа і музей: працюємо разом» / За ред. О.Карманова
(наук, ред.), А.Цибка (відп. ред.). — Л., 2014.
15.Педагогічний
портрет або моя візитна картка
Більш як 32 років працюю в Голубнівській
ЗОШ І-ІІІ ступенів .
Як педагог, я залюблена у свій предмет.
На моїх уроках панує атмосфера творчості та співробітництва.
Стараюсь формувати у школярів уміння спілкуватися, мислити, переконувати, відстоювати
власну думку, стимулюю їхню активність.
Я – українка. Переконана у своїй причетності до долі України, шаную традиції українського народу та інших народів світу.
Я – лідер. Вмію спілкуватися з людьми, виробляти особисту позицію,
здатна творчо мислити, самостійно
працювати над розвитком своїх моральних рис, інтелекту, культурного рівня;
комунікабельна, тактовна.
Я – жінка. Несу відповідальність перед собою та суспільством,
планую своє життя, відповідно до мети;
ставлюсь до свого здоров’я як до найвищої соціальної цінності, веду здоровий
спосіб життя. Зорієнтована на родинні цінності і родинні обов’язки;
відповідальна за близьких мені людей; розумію важливість сім’ї.
Я – і моя душа. Вільна у виборі думки, релігії, способу життя; виявляю милосердя, доброту, здібність до співчуття, терплячість, доброзичливість; умію цінувати прекрасне.
Я – оптиміст, наполеглива та відповідальна, ерудована
людина, яка своїм прикладом спонукаю учнів до самовдосконалення.
Мета мого життя – досягти щастя,
успіху.
18.Мова
викладання: українська
Немає коментарів:
Дописати коментар